pillada de un de +18
Hola!
Mireu el meu problema es aquest vaig coneixer un noi aquest estiu vem començar a parlar pel face i per whatssapp i es un noi super carinyos i simpatic pero la questio es que jo no s'havia tenia 21 anys i e vaig començar a sustar i el vaig bloquejar el face i el what les meves amigues em diuen que torni a parlar amb em ell pero jo no se que fe torno a parlari o no ajuddaa siusplau!
Mercii
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
L'important no és el que diguin les teves amigues, l'important és el que tu sentis. Si tu no et sents còmode i creus que l'edat és un impediment que fa que no puguis gaudir de la situació segueix amb la decisió que has pres. L'important ets tu i que et sentis còmode. Sovint, quan hi ha molta diferència d'edat, és possible que els dos estigueu en moments vitals molt diferents i això pot ser un impediment per gaudir d'una possible relació, ja que els interessos i estils de vida poden ser força diferents.
Una abraçada!
www.consultajove.cat