petit complexeeee
Hola! Jo, de tota la vida que tinc un petit complexe, no em preocupa, però vull saber si el puc evitar. El cas es que desde sempre, que tinc moltes ulleres, com si tingués son. Hi ha dies que en tinc mes i hi ha dies que en tinc menys. Però sempre en tinc. A vegades m'ho tapo amb una mica de maquillatge aixi dissimulat, però m'agadaria saber si hi ha algo per eliminar-les o alguna cosa per l'estil..
Graaaciiies
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consula.
A molta gent ens passa això que tu comentes, que tenim tendència a què se'ns marquin les ulleres, i més quan estem cansats! En aquesta mateixa pàgina fa un temps van publicar un article on citaven alguns remeis naturals per dissimular les ulleres. T'adjunto l'article a veure si algun d'aquests remeis et funciona:
Tot i així, com tu dius, no ha de ser una cosa que ens preocupi, ja que és una cosa sense importància que sovint ho veiem més nosaltres que el resto de la gent!
Una abraçada!
www.consultajove.cat