vull perdre pes
hola! fa un any mes o menys, vaig passar per una bulimia. Ara ja m'he recuperat però ara faig 5 quilos mes... la gent m'ho diu i a mes a mes jo tambe ho noto i no m'agrada gens.
M'agradaria aprimar una mica sese fer cap bestiesa. Em podeu ajudar? Gràcies
Sara Bujalance

Hola laura! La millor manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense quedar-te amb gana), repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig mati i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita, per exemple), i fer esport habitualment. I el millor que pots fer també és anar al teu metge i comentar-li la teva preocupació, ell/a t'ajudarà a mantenir un bon pes i evitar que pugui a tornar a aparèixer un problema. Amb seguiment mèdic no tindràs problemes. Molts petons!!