Ajuda ja!
M'agrada un noi dos anys més gran que jo, i porto un any parlant amb ell. Ens portem molt bé i hi ha molt bon rollo entre nosaltres. El que passa, es que li he parlat molt be a una amiga (ella te novio) i ara, ell i ella es porten molt millor que jo amb ell, ja que es més extrovertida i te més temes de conversació. No ser si passar del tio, dirli el que sentu a la meva amiga, o enviar a la merda tot i passar completament. La cosa que tinc al cap, es que no li puc dir exactament el que sentu a la meva amiga, seria molt egoista per la meva part...
SISPLAU AJUDA! NO SER QUE FER!!!
Elena Crespi

Potser val la pena que li diguis a la teva amiga el que sents per ell... per veure com reacciona ella ja que ella té parella però això no vol dir que no li agradi aquest noi. Si no dius res a ningú, només estaràs enmig d'incògnites... si vols desfer interrogants, potser hauràs de dir-ho a algú... a la teva amiga... o al noi mateix, i així sabràs què sent ell!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
InterPersonal
Hola .-. !!! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal Vic. Gràcies per la confiança per la teva consulta! A veure! Anem al gra: Primer, jo et diria que si fa un any que tens bon rotllo amb el noi, abans d'optar per passar d'ell pots provar de dir-li el que sents, així surts de dubtes. Ser valent i expressar el que sentim és una gran virtud. Segon, dir-li a la teva amiga el que sents per ell no seria gens egoïsta, perquè és la teva amiga i a els amics se'ls hi ha de poder dir aquestes coses, i a més, ella ja té nòvio. Així que si abans de tancar tema, vols fer un o dos d'aquests passos, crec que el poder està a les teves mans. Confia en la amistat amb ell i sobretot amb la de la teva amiga! Segur que pots aprendre alguna cosa important de tot això! Ànims!!! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/ fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga