hola no se que fer 18/12/14 a les 20:16
hola tinc un problema i no se que fer.
el cas és que estic sortint amb un noi ..... el viu a madrid i jo a barcelona ..... el té 18 anys i jo 13.
però el problema no és aquest ... sinó que parlem poc ... i quan em parla o jo li parlo la conversa va: de hola, QUE TAL ?? i ja després res més ..... però el que em molesta és que el té en el seu estat: 21 hem discutit diverses vegades el sempre diu que no és ningú però no ..... ja porta diversos mesos amb el mateix i quan ho canvia va de: 21 t'estimo marias ... o petita maria o coses així
però algunes vegades sento que em ignora, perquè em deixa en vist o per exemple ahir ..el em parlo per whatsapp i em va dir hola .... i després que aquesta li contesti .... i l'estona li vaig preguntar que perquè em parlo ....... i em deixo en vist ... perquè l'última vegada que em parlo fa dies demanant una foto íntima i jo li vaig dir que no .... i doncs em va dir que s'havia enfadat
i no em parlo en dies
les meves amigues em diuen que és un ximple i que no em mereix ..i que jo hauria sortir amb un altre que no fos el, i que el més segur és que em posi les banyes .... però pfffffffffffffff ....
ja hem tallat diverses vegades per diferents coses .. però el després em ve amb un t'estimo o AMB UN VAIG A CANVIAR.
Però la veritat és que em crei que havia canviat ..per que vam estar com dues setmanes sempre parlant i el super afectuós però m'equivoqui ...... sempre és el mateix el passat de mi i em ignora, i quan em parla doncs jo com una tonta sempre li parlo i al cap d'una estona tot torna a ser el mateix el em deixa en vist ....... i després quan passen dies em parla com si res hagués passat com: hola, o el meu amor o amore.
I el pitjor de tot és que jo l'estimo ..... i ja estic farta de plorar i pfffffff ..........
ajudar si us plau és urgent
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que et sigui difícil prendre una decisió. Quan estem enamorats no és fàcil ser ferm i decidir allò que creiem que és el correcte si va en contra dels nostres sentiments. Pel que expliques dona la sensació que tens clar que el que hauries de fer és deixar aquest noi, ja que sembla que et fa patir més que una altra cosa. Tot i així, com que t'agrada molt, quan et parla oblides tot el dolent i intentes pensar que tot canviarà.
El que jo et recomano que facis és que posis en una balança totes les coses bones i les coses dolentes que aquest noi t'aporta, i si realment, com sembla, pesen més les dolentes que les bones hauràs de prendre una decisió i ser forta. El millor que podem fer quan prenem una decisió així és allunyar-nos, distanciar-nos de la persona durant un temps, fins que siguem forts i puguem ser ferms a la decisió que hem pres. Pots bloquejar-lo del xat, no li miris el Facebook... posa les coses fàcils i sigues ferma a la decisió que creus que et farà més bé en un futur. El món està ple de gent amb qui podem ser molt i molt feliços, de vegades val la pena dir prou i obrir-se a conèixer gent amb qui valgui la pena estar.
Molta sort!
www.consultajove.cat