No entenc què passa:(
Hola!:)
Tinc una molt amiga meva per la que crec que sento alguna cosa. El cas és que estic MOLT confosa: durant un temps ens portem super be, i fins i tot ha moments en els que s'insinua (o almenys ho sembla) que ella també sent algo per mi. Però de cop, i sense cap motiu aparent, em comença a parlar i tractar diferent..:/ Entenc que potser pot tenir mals dies i això, però esque ja no sé què passa entre nosaltres...
Què puc fer?:(
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Piscòloga d'Interpersonal.
Entrenc que estiguis confosa. EN aquesta situaicó et recomanaria que ara mateix et pots prendre el dret de no prendre cap decisió, ja que tot està poc definit. El que pots fer enlloc de prendre una decisió ja, és deixa que passin coses. És a dir, anar observant què va passsant amb la vostra relació.
Els sentiments necessiten el seu procés, i així és com vas veient que trobes resposta al que tu et preguntes.
En aquesta situació et recomanaria que gaudeixis dels bons moments i qeu davant d'aquestes situacions que et porten confusió, no treguis conclusions negatives, perquè potser no tenen la importància o significat que tu els hi dones. Vull dir, que quan estem confosos podem tendir a etiquetar de negatives algunes situacions que no ho són tan.
Fer aquest exercici és molt important i ajuda sempre molt! Quan estiguis confosa intenta distreuret , no donis massa importància a aquesta confusió, És a dir, deixa que passin coses!
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat