Orelles
Tinc les orelles una mica sortides cap endavant, de més petita em deien dumbo i tinc por d'ensenyar-les al fer esport al cole (no vull anar amb cua) o algo aixi, es com si m'hages "traumat"... Hauria de passar del que digues la gent? Que puc fer per estar mes segura de mi mateixa? Es pot fer algun exercici per estar mes segur d'un mateix?
El meu pare les tenia igual que jo a la meva edat pro a mesura que va anar creixen sels hi va anar posant mes enganxades i millor posades, es normal que passi aixo?
Moltes gracieees!
InterPersonal

Hola Alee<3! Sócl'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs que et plantegis passsar de la gent que que et fa aquests tipus de comentaris és una bona opció. Tots tenim algunes parts del cos que no ens agraden i quan tendim a pensar-hi molt, al final és com si sentim que aquella aprt que no ens agrada és la que defineix tota la nostra aparença física i la nostra manera de ser. Vull dir. és com si per error eliminéssim la importancia i atraccció de la resta de la nostra aparença i de les nostres qualitats i virtuds.
A vegades, tot això que t'explico és la part més important del problema. És a dir, fixar-nos en una part i prou no ens deixa treure prou profit d'aquelles parts amb les que ens sentim més còmodes.
Jo et recomanaria, que pensant en que una de les teves opcions és passar dels altres, doncs també comencis a donar protagonisme a les altres parts del teu cos, a la teva manera de vestir, la teva manera de ser i de desprendre bon rotllo amb tu mateixa i amb els altres, etc.
Planteja't què faries si de cop i volta aquesta situació millorés: com miraries de nou al teu cos, què et posaries, què faries amb els altres enlloc d'estar pendent del que pensen , etc....i, llavors, vés aplicant totes les idees. Veuràs quin és el resultat! ; )
Mira de fer aquests exercicis. Tan el primer de aprendre a ressaltar altres parts del cos i també donar-els-hi importancia. També parts de la teva manera de ser i, a més, el que faries de nou.
Agafa una llibreta i vés practicant l'exercici amb els coses noves que faràs!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat