Ajuda, amor...
Mira hi ha un noi que estem començant a tontejar pero ahir li parlava i no em contestava fins qu2e em va bloquejar en el whatsapp i ara no hi ha manera de contactar amb ell perquè no em contesta per enlloc. El problema esque em comença a agradar... Algun consell o recomanació? Ajuda!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Normalment quan ens agrada una persona tenim moltes ganes d'estar amb ella, parlar-hi i passar el màxim d'estona junts (ja sigui en viu o virtualment). Però no sempre aquest interès és mutu i no podem obligar a ningú a sentir el mateix que nosaltres.
Crec que aquest noi ja t'està donant pistes del seu interès cap a tu: ha tallat totes les vies de comunicació cap a tu i no et contesta. Potser no és la millor manera de fer-ho, però crec que el missatge és força clar.
Per tant, potser hauràs de començar a passar pàgina. Com? Doncs posant tanta distància com puguis (deixa de seguir-lo a les xarxes socials), de fer coses o activitats per veure'l, de saber on és en tot moment.... Com més pendent estiguis de TU, més fàcil et serà oblidar aquesta història.
Una abraçada molt gran bonica!
www.consultajove.cat