AJUDA
Hola, estic preocupada per que una part de la meva família hem diu que estic anorexica, pero jo no hu se.
El que hem passa es que de persi no menjo massa, cada cop més hem preocupa el meu fisic i el que pensara la gent de mi, si hi ha algú a la taula que no m'agrada no m'ho menjo i mai tinc gana hem costa avagades menjar.
Es veritat que estic anorexia?
Sara Bujalance

Hola XOXO! Per diagnosticar anorèxia és necessari que el metge et vegi i et faci vàries preguntes. Però el que està clar és que una anorèxia pot començar amb el que tu m'expliques: preocupació pel físic, menjar menys, trobar que els altres et diuen que pots estar tenint un problema però tu no ho veus... Per això és molt important que parlis amb els teus pares sobre el que t'està passant i aneu al metge a explicar-li. D'aquesta manera familia i metge t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar que la preocupació pel físic es converteixi en una malaltia. Molts petons!!