MOLT URGENT... PARELLA
Hola... Estic fet una real merda:
Els pares de la meva novia no sabien que estavem sortint, ella no els hi ha volgut dir perque els seus pares son MOLT estrictes, ahir finalment els hi va dir, despres de 6 mesos. Els seus pares m'han prohibit la entrada a casa seva, i per culpa MEVA no deixen sortir a la meva novia de casa... Li han dit que he de demostralsi que soc un noi madur llavors ho acceptaran, pero no em volen veure. Nose com demostralsi... No se que fer, siusplau necessito ajuda... Ho suplico, porto 1 dia sencer plorant, he volgut parlar amb els seus pares pero no em volen veure, no hi ha solució, i tot ha sigut per culpa meva... Em sento com una merda i tinc la autoestima pels terres, m'ha dit que no sap si seguir o no, pero jo vull seguir, ella m'estima molt pero lo dels seus pares la tira enrera... En resum,
Els 2 volem seguir pero els seus pares tiran enrera a la meva novia perque es molt façil de influenciar
Mai he escrit a una psicologa online, pero estic TANT desesperat, que no veig cap altre sortida, i ara si que puc dirte, que ets l'unica esperança que em queda... Necessito ajuda... Em vull morir.
Gracies... Moltes gracies
Si pot ser no publiqueu aixo a la web... Simplement envieu un mail. Necessito ajuda per a mi...
InterPersonal

Hola LoveSucks.
Primer de tot, no entenc per què és tot culpa teva. M'imagino que t'estàs culpant perquè vas ser tu qui va forçar a la teva nòvia a què els hi expliques als seus pares. Si és així, crec sincerament que vas fer molt ben fet. O sigui que deixa de culpar-te per això. El que ha passat, tot i que ara ho veus així, no és tan greu. M'explico: els pares de la teva nòvia han reaccionat així segurament perquè els hi ha estranyat que la seva filla no els hi digues abans, però pel que sembla estan disposats a acceptar-te, si no, no li haguessin dit que t'has de guanyar la seva confiança. El meu consell és que t'ho agafis tot plegat com un nou començament: reconquesta a la teva nòvia de nou, i fes les coses amb molta més calma. Quan les coses es calmin intenta conèixer els seus pares, ja veuràs que al final acabaran acceptant-te. No t'agobiis tant, si la teva nòvia t'estima tant no et deixarà per això, el que li passa ara és normal, ja que la reacció dels seus pares la deu haver espantat.
Fes-me cas, tingues paciència i comença de zero.
Ànims i una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat