El meu cos, em repugna.
Hola... em faig realment fastig. Mesuro uns 1'63 i peso uns 51 mes o menys, em miro al mirall i només veig unes cames enormes i una panxa encara mes enorme. Abans era molt prima, i ara m'estic engreixant i em deprimeixo moltíssim. Soc la primera que diu que el físic es el que menys importa, però m'agradaria sentir-me be amb el meu cos i ara mateix oh veig impossible realment. Per mes que intento aprimar-me en casa no em deixen em tenen molt controlada, i no m'entenen. Alguna vegada e arribat a "provocar el vòmit" con tal de sentir-me bé, però d'aquesta manera em sento pitjo després... m'agradaria que m'ajudeu, se que hi ha gent que esta pitjo que jo, però no se..
Sara Bujalance

Hola! La veritat és que amb el pes i l'alçada que tens és impossible que tinguis res "enorme". Al contrari, està prima, així que el problema no està en el teu cos (que ja està bé), sinó que està en com et veus tu a tu mateixa i en tu tema d'autoestima. El que necessites és valorar-te positivament i acceptar-te tal i com ets, aquesta és l'autèntica clau per sentir-se bé. A més, recorda que estàs creixent i el teu cos està en plena transició. Això fa que un es pugui trobar incòmode o "raro" amb el cos durat l'adolescència. Dóna-li temps al teu cos per madurar i a mida que vagi passant el temps et trobaràs millor. I molt important, a mida que creixes guanyes pes, però no perquè estiguis més grassa, sinó perquè et vas fer gran. Pensa que durant l'adolescència els òrgans del cos dupliquen el seu volum i pes. Si no engreixes voldria dir que no estàs creixent i que sempre et quedaries amb el cos d'una nena, i això sí seria un problema!. Parlar amb familiars i amics sobre com et sents t'ajudarà a sentir-te millor. Molts petons!!