Ajuda! URGENT
Hola!
Necesitu ajuda! Portu mesos nitentan aprimarme amb dietes, exercisi, les dos coses juntes...i RES!
Amb podrieu dir algunes pastilles que es venguin en farmacies per perdre pes urgenmen¿?
Mersi
Sara Bujalance

Hola Jessica! No hi ha cap manera "màgica" de perdre pes com, per exemple, prendre pastilles. Desconfia molt de tots els fàrmacs i pastilles que prometen aprimar perquè són productes "miracle". Són anomenats així de forma irònica perquè prometen una cosa que no és possible (si ho fos, seria un miracle): aprimar ràpid. Aquestes pastilles i productes "miracle" NO funcionen i la pitjor part és que són MOLT perillosos per a la salut. Pensa que si aquests productes fossin bons i funcionessin tothom tindria el pes que li agradaria tenir i ningú tindria sobrepes perquè la solució seria tan senzilla com prendre una pastilla. La única manera de mantenir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada i en la pràctica d'esport. I recorda que el pes depèn també d'un factor genètic, de manera que no podem triar el nostre pes, ja que aquest és el resultat de la combinació de la nostra genètica amb el nostre estil de vida. Molts petons!!