pesaadaa
mireeu fa uns mesos vaig coneixer a una nena molt maca i bueno ens vam fer amigues. no va al meu institut pero tot i aixi es com la meva millor amiga junt amb un grup de nenes. es creu que ella es la unica amb la que puc quedar i es l'unica amiga meva, pero no. s'esta tornan molt pesada i jo estic farta, ultimament estic molt borde amb ella i ella ma notat que em passa algu i tal. constanment em diu que soc la seva millor amiga i em tira indirectes perque ella sigui la meva. jo ja li he dit mil cops que ella u es pero que en tinc moltes mes pero no em fa cas. el fet que sigui tan pesada fa que ja no em caigui tan be i no tingui ganes de veurela pero jo vull que sigui com abans i quedem. pero nosee que fer perque torni a ser com abans! ajudeu-mee siusplaau
PD: potser creieu que es una tonteria pero jo vull que torni a ser com abans.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs tens el dret a explicar a aquesta amiga com et sents, explicant el que dius en aquest mail
Diga-li amb carinyo i amb un to amable perquè et pugui entendre i pugui entendre que hi ha diferents maneres de funcionar. Per exemple, que tu funciones amb més gent a l'hora iq ue ets capaç de considerar a més d'una persona com la bona amiga. En canvi, ella potser nome´s en prefereix una i prou.
Diga-li que et sap greu que ella esculli ser només dues i no compartir, i que te l'estimes i voldries que fóssiu amigues i a l'hora que pogués entendre el teu punt de vista i respectar-lo.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat