Amors estrangers
Bones! Vaig anar a fer un viatge a Noruega amb l'institut el mes passat, i allà vam fer uns amics de Turquia. El fet és que em vaig enamorar d'un d'ells, era molt especial i tot... I bé, vam tenir una nit molt maca, romàntica... i ara que he marxat, el trobo a faltar, moltíssim i sé que no el tornaré a veure mai més... què puc fer? em moro!!
InterPersonal

Hola caraglabus! doncs que bonic que t'enamoréssis! és una experiència molt maca!
Disfrutar dels sentiments i sensacions d'enamorament. No et quedis ara només amb la nostàlgia, no saps si el tornaràs a veure o no, la vida és molt llarga i plena de misteri.
Gaudeix del qeu vas viure, són experiències per la teva caixeta d'aventures vitals importants!
Trobar-lo a faltar és natural. Sempre passa després d'aquestes situacions. Agafa el que has après d'aquesta experiència i el que pots aprendre sabent que no tot es pot controlar i que no sempre tot passa com un vol. D'aquesta manera s'aprenen les coses més importants de la vida.
una abraçada!
Eli Aulet www.interpersonal.cat
caraglabus
moltíssimes gràcies!!!♥