Millor Amic
Hola sé que vam decidir que siguem desconeguts que després de la nostre relació ja no podem ser millors amics tot per culpa meva perquè jo sóc incapaç d’oblidar-te, fer veure que no ha passat res i que tot ha canviat tu estàs enamorat ja d’una altra i jo aquí com un estúpida plorant per tu? Però saps que? He decidit que no gastaré més energia per oblidar-te deixaré que el temps poc a poc em robi tots els records que tinc. Encara me’n recordo quan estàvem a casa teva cuinant i m’agafaves de darrera de sorpresa o quan m’abraçaves dient tranquil•la mai et deixaré perquè seria tonto si et deixes escapar una persona tan magnifica com tu. Ara em sento perduda m’has deixat escapar i sobretot has deixat que m’anés de la teva vida... Ara se que no és pot confiar amb ningú ni amb la persona més increïble que et sembli perquè tard o d’hora es canses de tu per anar amb una altre, són capaços de trencar un vincle tan gran i no lluitar.
Ell em va contestar si tinc raó i que el millor que podem fer és això!
Necessito consells per oblidar-lo.
InterPersonal

Hola niki!
Carai quin escrit tan maco que vas fer! Quina llàstima que no et correspongui aquest noi. Però mira, com a mínim t'has pogut desfogar i dir-li tot el que senties...
Tu mateixa et dones un bon consell en aquest escrit quan dius que deixaràs que el temps poc a poc et robi tots els seus records. Aquesta és la millor manera, ja que és difícil donar-li ordres al nostre cor. Mira quan algú pateix una pèrdua, com és el teu cas, que has perdut a la persona a qui estimaves, passa per diferents etapes: la negació (això no m'està passant a mi), la ràbia (odio a aquesta persona que m'ha fet això) i finalment l'acceptació (quan ja podem acceptar el que ens ha passat). Conèixer aquestes etapes no ho fa més fàcil, però si que t'ajudarà a no quedar-te encallada en cap d'elles, ja que el millor és arribar a acceptar-ho i passar pàgina i això requereix temps, com molt bé has dit tu en el teu escrit. Mentrestant intenta disfrutar la vida amb els teus amics, omple les teves hores mortes d'activitats que t'ajudin a desconnectar i no et passis el dia donant-li voltes al tarro sobre aquest noi. Arribarà un dia que t'adonaràs que quan el vegis ja no sentiràs res, però hauràs de tenir paciència ja que a vegades aquest moment tarda en arribar.
Molts ànims i una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat