Aixo es cosa del desti?
Bona tarda, soc una noia de 16 anys, vaig a batx. Tinc la sensacio de que totes les meves amigues estan troban novio menys jo, que mai n'he tingut i vull saber el perque. En el nostre grup sol 8 noies, totes tenen novio desde 1 any com a minim i una altra que estava en la mateixa situacio que jo ha trobat recenment un lio que daqui poc sera algu mes serios, i jo res. No soc gens antisocial, magrada mol fer amics tot i que em costa confiar la gent si que ho fa amb mi. No entenc perque encara, en els meus 16 anys no he trobat a ningu que em comprengui.
Mercii per contestar:)
InterPersonal

Hola Katniss,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
No pateixis, no tens res de dolent tu! Simplement que no has coincidit amb la persona adequada. Molt sovint passa que, quan més busquem, menys trobem. Centra't en tu i en fer coses que t'agradin. Pensa en aquelles coses que creus que no podries fer tenint parella i disfruta-les!
Busca alguna afició o alguna manera de conèixer gent nova i, sobretot, posa't aquest objectiu: conèixer gent nova! (no buscar nòvio). Les persones felices, són més atractives, així que busca tot allò que et fa feliç i ja veuràs com, sense adonar-te'n, hauràs conegut algú amb qui t'hi sentis còmode!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat