problemes amorosos
Bon día, fa com uns 2 mesos vaig escomençar a estar de rollo en un xic, y yo me'n vaig donar compter de que el volia, després ya no mos vam parlar mes yo y ell, y pasat un temps me'n va dir que em extrañava cada dia mes, y vam tornar a estar de rollo sense tindre una relació seria, ell me va dir que me volia y que esta vegada tot eixiria bé y que no em deixaria mai, i ara fa uns 2 dies que no me diu res, li vaig donar el missatge de bona nit, y no me'l va contestar, nose que li pot passar en mi, perque m'he donat compter de que el vullc.
InterPersonal

Hola Bella75! Davant dels dubtes el millor és preguntar directament. Has de parlar amb ell com sigui. Busca la manera de quedar amb ell i si no és possible perquè no et contesta, intenta trobar-te'l allà on sol anar. Un cop estigueu junts li has de preguntar què li passa, el que no pot ser és que no et digui res. Si no vol estar amb tu, tu no pots fer-hi res, però com a mínim hauria de dir-t'ho. Les relacions siguin un rollo o més series, si s'acaben s'ha de saber, no?
Per tant, omple't de valor i planta-li cara!
Molts ànims i una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat