depressio
Hola adolescents,
no se si tinc algun problema greu o no. El que passa esque tinc la sensacio de que tothom modia i que no tinc amigues perque no confien amb mi perque l‛altre dia estaven totes parlant d‛alguna cosa i jo vaig arribar i es van callar de cop i jo els vaig dir que passava i una hem va dir que marxes. Jo vaig anar plorant al lavabo i aquella nena hem va venir a buscar despes es va perdonar pero crec que nomes ho va fer per no sentirse culpable. Tambe faig natacio i som gent de diferents edats i les noies de la meva edat tambe passant de mi i mai i vull anar.
Sempre estic plorant i pensant que soc una merda i que no li importo a ningu.
Sisplau digueme que he de fer
InterPersonal

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot m'agradaria que reflexionéssis sobre això que has escrit: "tothom m'odia". Realment tothom, tothom t'odia? A casa teva també? Els teus professors també? Tots els teus coneguts? Tots els teus amics?....
A vegades hi ha dies en què ho veiem tot fosc i ens sentim molt malament. A més, si hem tingut alguna situació desagradable, com aquesta amb les teves amigues, encara empitjora la nostra sensació.
Amb les teves amigues et diré que és possible que només sigui un malentès d'avui. Parla'n amb la que tinguis més confiança, explica-li com et sents i que ella pugui explicar-te com veu la situació. Si aquesta història es va repetint, potser hauràs de començar a obrir el ventall d'amistats. És important que ens puguem relacionar amb persones amb les que ens sentim còmodes i que no ens jutgen.
Una abraçada ben forta!
www.consultajove.cat