Pes
tinc 14 anys, la meva mida es de 1.60 i peso uns 44kg.
Jo personalment hem veig be, osigui no hem veig massa prima ni grassa. Jo sé que estic prima i tinc asumit que es per que soc de constitucio prima pero.. m'agradaria engordar una mica però per mi es tot un repte ja que no engordo res.. i mira que hi menjo bastant. La pediatra diu que haig de engordar ja que estic baixa de pes pero no hi puc!!
Odio que tothom em digui que estic prima.. ja tinc bastant complexe per que tota la gent m'ho repeteixi constantment..
Sara Bujalance

Hola grey! El que has de fer per mirar de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i suficient (no et quedis amb gana). Recorda que el pes també depen d'un factor genètic que no podem canviar, i això fa que, a vegades, persones de constitució prima, com sembla ser el teu cas, no engreixin tot i intentar-ho. EL més important és que mengis bé i et trobis bé. A més, recorda que estàs en edat de creixement i el teu cos encara s'està desenvolupant. Ja veuràs com a mida que vagis creixent, i tot i no engreixar, el teu cos anirà prenent formes més adultes. Molts petons!!