He perdut a les 3 persones mes importants de la meva vida!
He perdut a les 3 persones que mes m' inporten a la meva vida.
Les he perdut, perque desde fa uns dies que estic amb una noia, i he "sudat" d' elles completament, pero sol perque me deixat netejar el cervell per la noia en qui he estat. Elles han decidit no parlarme i necessito consells!
Gracies <3
InterPersonal

Hola ll[amame]!! Ostres, em dones molt poca informació, però intentaré ajudar-te. Em fa l'efecte que ja tens clar el motiu pel qual les has perdut, per tant entenc que amb aquesta noia que t'ha netejat el cervell ja no hi estàs. Bé, si és així, ara et toca a tu fer alguna cosa per recuperar-les. Crec que el més lògic és que hi parlis directament i que els hi expliquis el que m'has dit a mi, que t'han netejat el cervell, si cal, també és important que els hi demanis perdò i que tots junts valoreu reprendre la relació. Si realment són amics teus no crec que s'hi oposin. Pot ser que estiguin dolguts però amb el temps i amb paciència podràs reprendre la relació amb ells. Ara et toca baixar el cap i acceptar que no t'has comportat com calia, però si ho fas n'estic segura que les recuperaràs aviat.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat