aprimar
Hola, sóc una nena de 15 anys i tinc una mica de panxa que m'agradaria eliminar, em podeu dir alguns exercicis per fer a casa i reduïr la meva panxa? Per favor no em digueu lo tipic de menjar saludable com marca la pirmamide pq ja ho faig.Tmb tinc les cames una mica grassonetes que m'agradaria reduïr, si hem podeu dir alguns exercicis per fer a casa també. A part, el tema de les estries, com puc conseguir eliminar-les o almenys reduir-les? He provat cremes hidratants i olis i no funciona. Gràcies!
Sara Bujalance

Hola! Pel que fa a exercicis que puguis fer a casa pots provar de fer aquests que fa poc recomanaven a un post d'adolescents.cat:
De totes maneres, prova també de fer esport fora de casa, perquè et permet moure't més i acostuma a ser més divertit. Per anar bé, hauriem de fer esport al voltant de 3 cops a la setmana. I recorda que a més de fer esport és molt important menjar saludable (ens fem pesats amb això, però és que és la única manera que funciona realment per estar en forma i mantenir una bona salut). Pel que fa a les estries, un cop han sortit és molt difícil fer-les marxar. El millor que pots fer per evitar de noves i dissimular les que ja han aparegut és hidratar-te bé la pell, beure prou aigua i menjar equilibrat. Pensa que les estries és una cosa normal del cos i molta gent en té, ja que surten quan la pell s'estira o contrau de forma brusca com quan, per exemple, creixem, o quan una dona es queda embarassada. També surten quan es guanya o es perd pes ràpidament, per això és tan important mantenir un pes estable menjant bé i fent esport. MOlts petons!!