ACTRIU FAMOSA
Hola!
El meu gran somni és ser una actriu famosa (almenys sortir en alguna sèrie, peli o programa!). Faig teatre 1 cop a la setmana 2 hores, pro a mi magradaria saber com podria començar la carrera, es k veig actrius com l'skaii Jackson k son de la meva edat o menys i k ja són actrius famoses, jo tambe vull ser-ho, es el meu somni.
Soc realista i se k si u vull ser hi e de posar molt esforç, pro jo fare el k sigui(menys coses com fumar, tatuarme...), pro si cal tenir un nivell minim de algu u fare!
Sisplau digueme com podria començar a ser actriu, o kom poder fer k la gent important em vegi i k mofereixi ser aktriu en algun programa, serie, peli...
Gracies
(Vull ser anonima)
InterPersonal

Hola!!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És fantàstic tenir somnis i objectius a la vida! És una bona manera de tenir un guió i poder encadenar projectes vitals que tinguin sentit per nosaltres.
La vida dels actors i les actrius, com ja deus saber, no és fàcil i hi ha molta feina al darrera que no es veu. Jo et recomanaria que primer de tot intentis formar-te en el món del teatre, demana informació a l'Institut del Teatre (a Vic hi ha una seu) i parla'n amb els teus pares, a veure quines opcions hi ha.
Igualment, continua formant-te en els estudis obligatoris, com més formació tinguis, més criteri tindràs per escollir els diferents camins que et sortiran!
Una abraçada bonica!