la meva vida es una merda.
Hola!Doncs et volia contar que tinc 13 anys a punt d fer 14 i els paios que m'han agradat tots m'han fet mal o sempre m'he barallat en ells i hem sento que ningú em vol :c inclús alguns amics meus m'han fet entendre que sóc una merda i que en esta vida no pinto i he estat molts de dies sufrint molt i vaig estar inclús tallar-me i bueno m'agradaria que m'ajudesis a relacionar-me amb els nois que sóc molt tímida i com trobar els amics de veritat,perquè ja no sé en qui confia!
Moltes gràcies per la teva ajuda:)
InterPersonal

Hola anneta_513! em fa la sensació que vols còrrer massa. Per l'edat que m'has dit que tens em sembla que hauries d'agafar-t'ho tot plegat amb més calma. tens moltíssim temps per endavant. No vulguis anar tan depressa! Dius que sents que ningú et vol. Et convido a què et facis una cosa: reescriu les frases: NINGÚ et vol, o potser ALGUNA GENT no et vol? És important que no siguis tan dura amb tu mateixa. Fes balanç i intenta pensar què pots haver fet malament per a què ALGUNA GENT no et vulgui. Pots canviar alguna cosa de la teva actitud? o realment estan fent una injustícia amb tu? Si respons que si que pots fer alguna cosa: fes-la, intenta modificar allò que no acabes de fer del tot bé i si pel contrari estan fent una injustícia amb tu, deixa'ls estar i intenta disfrutar dels que si que et valoren.
Per altra banda la millor manera d'aconseguir amics de veritat és essent tu mateixa ina persona de veritat, sincera, sense intantar agradar, simplement així podràs rodejar-te de gent que et valori tal com ets.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat