desamor
Com puc superar un "no t'estimo" d'un noi. un desamor que mai ha estat amor, un "no" que et trenca el cor sense haver tingut posibilitats.
un, m'agrada un altra, pero siguem amics.
InterPersonal

Hola Mariia18,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
´
És molt bonic això que escrius, segur que t'ha sortit de ben endins. La veritat és que hi ha algunes persones, o històries que ens costen més d'oblidar i sembla que ens hi hem quedat encallats.
Mira, la millor manera d'oblidar una persona és a través de la distància. Si és física és més fàcil, però també es pot posar distància d'altres maneres: deixant d'estar pendent de la persona, apartar-te una mica d'ell, demanant als amics en comú que no et parlin d'ell, deixant de seguir-lo a les xarxes socials...
Es tracta d'intentar evitar tot allò que et recordi a ell. Intenta posar el focus damunt teu i fixa't en les coses que fas tu, en allò que t'agrada, en les coses que no t'agraden, en els teus amics, en la teva família.... i quan notis que estàs pensant massa en ell, agafes el focus i et tornes a enfocar a tu mateixa!
No és fàcil el què et demano, ni tampoc ràpid, però funciona! Tingues paciència i veuràs com mica en mica tot aquest patiment va disminuint.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat