Amor
Hola soc la Laia aquesta setmana se m'han declarat dos nois i aquets dos nois son molts amics meus i jo no vull ferlis mal... ademes un d'aquests nois li agradar a una molt bona amiga meva i jo no li vull fer mal... Jo ja he parlat amb ella sobre el tema i ella diu que jo fagi el que sentir i que no em preocupir per ella pero no puc evitarho ferho perque me lestimo molt i no vull fer mal... Sisplau em podrieu ajudar moltisimes gracies
InterPersonal

Hola Laia!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Pel què em dius, tinc la sensació que estàs més pendent dels altres que de tu mateixa. És com si volguessis evitar que els altres patissin, i això no és possible, no ets la seva "salvadora".
Primer de tot m'agradaria que t'escoltis a tu mateixa: què vols tu? T'agrada un dels dos nois? O no te n'agrada cap? Perquè si realment cap dels dos t'acabar d'agradar, no has de sortir amb un dels dos per obligació, això que quedi clar!
Un cop sàpigues què vols TU realment, hauràs de buscar la manera de fer el mínim mal. Pensa que segurament algú en sortirà perjudicat, però si tu ets sincera amb els teus sentiments i amb aquestes persones, hauràs fet tot el què està a les teves mans. Hauràs de respectar si algú s'enfada o li dol la teva decisió, perquè això ja està fora del teu control.
Per tant, tanca els ulls i decideix què vols TU, i després ja parlaràs amb qui tu creguis.
Una abraçada!
www.consultajove.cat