Dubte musulació
Hola!
Peso uns 55kg, medeixo 160cm i no em veig grassa, pero crec que em sobra una mica de greix sobretot de les cuixes als costats i a dins.
Es veritat que si faig musculació dels abductors i els altres músculs m'aprimare una mica les cuixes o al contrari, se'm faran les cames mes grans?
Moltes gracies, petons!
Sara Bujalance

Hola! Fer esport sempre va bé, n'hauries de fer moooooltíssim per a que el múscul es fes més gran, així que tranquil·la. El que passa és que fer exercicis només per les cuixes no té tan bons resultats com sí ho té menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, però un esport més complet, tipus natació o còrrer, o futbol, etc. De totes maneres, el teu pes està molt bé, no necessites perdre absolutament res. I recorda que aprimar una part concreta del cos no és possible, sinó que el que sí podem fer és mirar de mantenir un bon pes en general, en tot el cos. I encara més important, donat que el teu pes ja està molt bé, el que necessites no és canviar el físic, sinó valorar-te positivament i no ser tan autoexigent amb tu mateixa. La clau per ser feliços és acceptar-nos tal i com som. MOlts petons!!