relació a distància
Fa uns messos vaig coneixer al millor noi que podria haver conegut mai, el vaig coneixer per internet, en un xat, te 2 anys mes que jo. Vam començar a tenir una relació i poc temps despres li vaig dir a la meva mare. A la meva mare no li siemblava gens be que tingues una relació per internet, ella pensa que el que tinc amb ell no es real i que estic perdent oportunitats de coneixer gent a la vida real, sé que en part te raó, pero vam seguir tenint la mateixa relació que teniem sempre. Els seus pares li sembla be que tingui una relació amb mi, i que faràn tot el que puguin per venir a veurem. ( vivim a 3h de disància o més). El cas es que jo sempre li demano que em truqui, ja hem parlat per telefon i tot aixo, pero una vegada i sempre que li demano esta ocupat. Se que és no m'enganyam tinc probes de que és ell de veritat, i no m'enganya, pero em fa rabia no poder parlar amb ell i estar tot el dia enganxada al whatsapp per poder parlar , jo sempre li comento aquesta opinió meva i compren que em molesti, pero igualment no te temps per parlar (jo tampoc tinc molt de temps). Va haver un moment que em va començar a agoviar parlar tant pel whatsapp i li vaig demanar un temps, ell ho va entendre i va compartir aquesta opinio, els dos necessitavem un temps. Ell nomes vol lo millor per mi m'estima molt i jo l'estimo multisim a ell, ens estimem massa, pero nose on acabarà aixo no vull estar agoviada, soc molt feliç amb ell pero el problema es el whatsapp, m'agovia. M'encantaria que em diguesis una solució, si deixar-ho amb ell, o algun mètode per poderr parlar o compaginar-ho amb la vida real. MOLTISSIMES GRACIES PER TOT! PETONS!
InterPersonal

Hola Carme! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Et diría que abans de diexar-ho si esteu bé, li pots dir que epr atu és essencial parlar per telèfon de tan en tan. Mireu de pactar la frequüència conjuntament. Digua-li que perquè té tants inconvenients en parlar, ja que per watsupp també es perd temps i no ho entens. Que simplement necessites un raó més convicent per entendre'l, perquè a tu no t'agrada només comunicar-te amb la teva parella per whatsupp. Segons el que et digui hauràs de decidir si val la pena o no mantenir una relació per whatsupp. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga