Profe de musica
Hola,avui us vull explicar una cosa molt rara:estic enamorat de la meva profesora de musica
L'altre dia vaig tenir el somi de que feia l'amor amb ella i des d'aleshores,cada vegada que escolto musica,penso amb ella,i li vull confesar tot el que sento,pero ella te 22 anys i jo 13,que faig?
Elena Crespi

Hola gonzalo, com estàs?
Primer de tot, dir-te que és molt normal enamorar-te d'una professora. I que somiïs amb ella i hi tinguis somnis eròtics també.
De totes maneres, que li diguis possiblement no t'ajudarà gaire ja que, normalment, els professors veuen als alumnes com a alumnes i no com a possibles parelles.
Realment, per a què li voldries confessar?
És molt lògic que sentis això per ella però no sé si en treuries res de bo si li diguessis. Pensa que és molt difícil que una professora pugui enamorar-se d'un alumne i, en cas que passés, es troba dins de la ilegalitat tenir-hi relació fora de la relació professor-alumne, per tant, pensa't-ho dues vegades abans de fer el pas.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com