Cuixes
Hola!!
Bueno m''agradaria molt que em responguessiu aquesta consulta. Jo he tingut una germana que encara s'està recuperant de anorexia però que ja està toooot molt millor per sort. Jo no se potser per això m'ha agafat molt a veure i compararme en altres noies. No em desagrado però m'agradaria sentir-me be amb mi mateixa. No em considero obesa ni molt menys però el que m'agradaria que em resolguessiu es que em sentiria mes be sense tanta cuixa i no se com explicaru.. Tenir una mica el pont del mig de entre les dos cames ja que només sense la petita part de grassa que tinc en aquest lloc em sentiria molt mes be! No faig esport, aquest any he començat a ballar Hip hop pero m'agradaria que em diguéssiu la mandra de reduir aquesta part i també les cuixes en si. Ja que així seria molt mes feliç.
Gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola Núriia! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes. El que sí podem fer és mirar de mantenir un bon pes en general, incloses les cuixes, menjant equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport que facis t'anirà bé, però si vols treballar cuixes fes bicicleta o surt a patinar, per exemple. Pel que fa al "forat" entre cuixes, ni ho intentis perquè no existeix. Quan vegis fotos de noies amb aquest forat és perquè hi ha photoshop o fan una postura (separant les cames) que ho fa semblar. O si no, tenen aquest forat perquè tenen unes cames molt separades, i això no és compatible amb tenir unes cames rectes i ben posades. I, el més important de tot, recorda que el truc de debò per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos no és canviar el nostre físic, sinó aprendre a acceptar-nos tal i com som i valorar-nos positivament. Aquesta és la clau, segur que la teva germana ho ha treballat molt a teràpia. ;-) Molts petons!!