IMC baix?
Bon dia,
Vinc a explicar-vos el meu problema. Ahir estava a la classe de biologia i ens van fer calcular el nostre IMC. A mi em va sortir que el tenia baix (16'5) i em va sortir que estava massa prima i havia d'anar el metge. Jo no tinc cap malaltia alimentària (menjo equilibradament i faig bastant esport), però això em va sorprendre. Vull saber què puc fer per pujar una mica el meu IMC i si això em pot portar problemes.
Mil gràcies!
Sara Bujalance

HOla! l'IMC és una dada orientativa i, en principi, només s'aplica a majors d'edat, o sigui, a persones que ja han crescut. Per veure, de forma orientativa sempre, si el pes d'un menor d'edat va bé s'han de mirar els percentils que mira el pediatra quan es fa la revisió. Si menges de tot, variat, equilibrat, suficient (sense quedar-te amb gana), repartit en 5 àpats diaris (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda), i tu et trobes bé, no t'has d'amoïnar. De totes maneres, per quedar-te més tranquil·la ves al teu metge i fes-te una revisió. MOlts petons!!