ajut
Mira que tinc 13 anys faig ballet unes 10 hores a la setmana i peso uns 38 kg quin creus que hauria de ser el meu pes perfecte?
Sara Bujalance

Hola Dancee! Només amb l'edat no puc dir-te quin hauria de ser el teu pes ideal. De fet, per saber-ho el millor és anar al metge i preguntar-li, ja que el pes depen de moltes coses: genètica, edat, estil de vida, estat de salut, activitat física, etc. A més, el pes ideal no és un número concret, sinó que és tota una franja que va d'un mínim recomanat a un màxim recamanat. El que sí pots fer per assegurar-te que estàs en el teu pes ideal és menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense quedar-te amb gana), i fer esport habitualment. Fent tot això el cos està, de forma natural, en el pes que li va millor. Molts petons!!