:(
hola!
un nen em va demanar per sortir jo li volia dir que si però em feia por que no sabia que pensarien les meves amigues. Com ho puc solucionar?
InterPersonal

Hola Tania,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
El que et va passar és força freqüent. Vas tenir por de la reacció del teu entorn i no vas fer allò que et venia de gust. Sempre sentim a dir que s'ha de fer el que nosaltres volem independentment del què opini la gent, però no és tan fàcil oi?
Et demanaré que rumiïs per què et feia por el què penséssin les teves amigues? De què tenies por? Què creies que pensarien elles?
Ens hem de conèixer bé i saber quines són les nostres debilitats. Si t'agrada aquest noi i et ve de gust sortir amb ell, fes-ho! Però també parla'n amb les teves amigues. Agafa la que més confiança hi tinguis i explica-li la situació. Ella t'escoltarà i ja veuràs com reaccionarà millor del què penses!
Una abraçada!
www.consultajove.cat