amiga amb bulimia
hola! doncs bé tinc una amiga que des de fa més d'un any vomita, però no ho havia dit fins ara farà un mes més o menys, i els seus pares ja ho saben i està anant a teràpia, li han tencat els lavabos i la cuina de casa seva i estan valorant si ingressar-la en un hospital, el que és bò és que ella ja ho accepta i està d'acord en que si els metges i especielistes creuen que ha d'ingressar que ingressi, perquè tant ella com la gent que l'envolta ho està passant malament i vol que s'acabi d'una vegada. El que jo voldria saber és com podria ajudar-la, tant jo com tot el grup d'amigues, perquè volem ajudar-la, demostar-li que estem al seu costat, però no sabem com fer-ho perquè desconeixem bastant la malaltia i si fem sopars i això, que a ella la fan sopar a casa, però si ve després i si hi ha menjar per allà no sé si hauria de menjar o que. siusplau podrieu dir-me com podriem ajudar-la? Moltes gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola lupsi! Els amics teniu un paper molt important a l'hora de donar-li suport a una persona afectada per un trastorn de la conducta alimentària, i el millor que podeu fer és, simplement, estar al seu costat i demostrar-li afecte i suport. No cal que feu res més. Pot semblar poca cosa, però estar al seu costat és molt important i li fa molt de bé. Pel que fa a sobre si hauria de menjar o no quan està amb vosaltres, li podeu preguntar a ella mateixa (els terapeutes li posen unes normes), i també als seus pares, de cara a que us confirmin si és convenient o no. Jo no us puc dir què és més convenient, perquè això depen del tractament i ho marquen els terapeutes en cada cas, per això millor preguntar-li a ella i als seus pares. Molts petons!!