feta un lio (amor)
Hola! Ja no sé ni que pensar. Em parlo amb un noi que té dos anys més que jo (jo 13 i ell 15) que va acabar una relació fa tres dies, des llavors em parla molt pel whats app i no para de tirar-me la canya continuament. A mi ell m'agrada des de fa uns mesos pero no se si seguirli el rotllo ja que sento que ell nomes fa tot aixo per oblidarse de la seva ex. Que faig? Gracies!
InterPersonal

Hola somriuresdesdel2001!
Quin nom tan bonic! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ni tu ni jo sabem què sent ell, només ho sap ell mateix. Algunes relacions necessiten un temps per curar-se i altres ja fa temps que estan trencades abans de la ruptura.
No sé quin tipus de ruptura ha tingut aquest noi, però si tu sents que ell potser està intentant oblidar-se d'ella amb tu, és millor que hi posis una mica de fre. Demana-li un temps i explica-li els motius. És normal que una persona necessiti un temps per pair una ruptura. Si creus que et pot fer mal, protegeix-te i posa-hi una mica de distància. Potser més endavant us podeu tornar a ajuntar, però de moment, si tu tens aquesta intuïció....fes-li cas!
Una abraçada!
www.consultajove.cat