M*L10
Hoolii, tinc un petit probleema:( Tinc duptes amb els meus sentiments, nose si magrada el emu millor amic,ell amb vol com a follaamiga pero esk jo no hu vull jo vull o amics o algu mes i ell no vol akest algu mes i nose que fer, no m'atreveixo a dirli, tot i k li he deixat varies indirectes ell no s'entera, i nose que fer, AJUDEUMAA PLIIIS, estic super confusa:((((((((, vueno confusa no perk io tinc molt clar el k sento ell no i nose k he de fer ni si li he de dir perk no matreveixo tinc por a les consequencies:( HELP ME PLEASE:(
InterPersonal

Hola Laureta,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Crec que tu mateixa ja tens molt clara la teva posició: o sou una parella o només sou amics, oi?
Doncs hauràs de trobar la manera de fer-li entendre. Tan respectable és una opció com una altra. Si tots dos hi esteu d'acord, fantàstic! Però si un dels dos no està d'acord en l'oferta de l'altra.... doncs no podrà ser i ho haureu d'acceptar tots dos.
Entenc que tinguis por de les conseqüències però imagina't que acabes estant amb ell sense tenir-hi una relació. Com et sentiries tu? Creus que funcionaria?
A vegades és millor prendre una decisió una mica "dolorosa" per evitar possibles situacions més endavant encara més doloroses.
Una abraçada!
www.consultajove.cat