NERVIS URGENT
Hola, espero que em contesteu aquest cop! estic desesperada és el 3er cop que escric aquets missatge. enfi! jejejej
ultimament estic molt nerviosa a classe fins hi tot tremolo, tot va començar quan un dia em va fer sorollets a la panxa quan tothom estava en silenci i em vaig morir de vergonya, a partir d'aquest dia m'aixeco mes dhora i menjo molt pero segueixo estan nerviosa... Hi ha alguna manera de que no ho faci? i algun mètode per estar més tranquila? tinc bastanta inseguretat, ja que a la classe no coincideixo amb cap de les meves amigues i això. SISPPLAU NECESSITO AJUDA!!! :'(
gràcieeeeeeeees
InterPersonal

Hola Niquelera,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Segurament a tu aquest episodi et va marcar molt, però estic convençuda que la majoria de la classe no se'n recorden, o si se'n recorden, ho viuen com una anècdota divertida, sense ser cap crítica cap a tu.
No sóc especialista en aquest tema, però la panxa ens pot fer soroll per gana, o també quan està païnt i els budells fan moviments. De fet, sovint fan soroll però no els sentim. Si et preocupa això, pots demanar-ho al teu metge de capçalera.
Jo et diria que féssis vida normal, així no centraràs l'atenció en aquests sorolls. Com menys pendent estiguis d'això, menys sentiràs els sorolls i menys nerviosa et posaràs.
Una abraçada!
www.consultajove.cat