...
si pot ser que no surti el meu nom
M'agrada un nen de la meva classe, ha vingut nou aquest any i no li tinc molta confiança....
mai parlo amb ell... ja que em fa vergonya. com podria comensar a parlar-li per whatspp?
InterPersonal

Hola Directioner_love! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El watsupp és una via de comunicació, però no hi podem amagar les nostres pors. Intenta a classe dir-li alguna cosa, t'apareixedran oprtunitats. És important que ens afrontem a petits reptes de coses que ens costen per veure que podem controlar més del que pensem les nostres pors. A l'hora si vols també ajudar-te amb el watsupp ho pots fer, però no et recomanaria que fos la única via, ja que llavors entraries en un espiral d'evitar sempre la teva por i això la faria més gran. Per whatsupp li pots començar algun dia amb un tema divertit que hagi començat a classe o demanat-li algu d'una assignatura o un comentari curt sobre alguna cosa! Però repeteixo, no et recomano que utilitzis només de whatsupp per conèixer una persona, ja que és un sistema poc clar! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga