Amor...:(
Fa quasi un any vaig estar de lio amb un noi i al cap de menys d'una setmana em va dir que no sentia res al liar-se amb mi i que no volia res més que amistat. Hem seguit amb amisat fins ara, i tot i que jo m'he liat amb altres tius, mai me l'he acabat de treure del cap.
Ara fa poc em va dir que volia "follar" amb mi, que deia que ho haviem de fer, que sabia que jo volia i que ell feia temps que no ho feia i que sabia que a mi no m'anava malament. Li vaig dir que no en tot moment, per que apart que m'estava tractant de "puta" no vull que vegi que em té sempre que vol.. també em va dir que volia tornar a començar, oblidar-nos de tot el que havia passat,la qual cosa també li vaig dir que no.. no puc oblidar tot el mal que m'ha fet encara que l'estimi molt. He fet bé? M'he d'oblidar d'ell? Li rectifico i li donc una altre oportunitat? No sé si he fet bé... kaksdgjakgao gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito!! Ho has fet molt i molt bé!! Com dius no podem deixar que facin de nosaltres el que vulguin. Nosaltres decidim com volem ser tractats i és una bona decisió el que vas fer! Si ell vol tornar a començar tu haurà de demostrar durant un temps si a cas. No d'un moment per l'altre es repara el mal que t'ha fet. Es veu clar que ell no s'ha posat al teu lloc i no ha entès el mal que t'ha fet!! Si volgués alguna cosa i tu estiguéssis disposada a escoltar-lo, t'hauria d'assegurar molt COM HO FARIA DE DIFERENT PERQUÈ FUNCIONÉS i QUÈ FARIA PERQUÈ TORNIS A CONFIAR AMB ELL! No ets tu que ha de rectificar res, és ell qui s'ho ha de currar i molt perquè tu vegis que val la pena. Sinó res! No podem deixar que ens facin mal gratuitament! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga