ajuda sisplau:(
soc un noi de 14 anys fa cosa dun mes qau vam dexa am la novia, jo no e aconsegit superar-ho encara, ella pro ia sa liat am un altre, quan es va liar am latre em va dir que li sabia greu veurem axins, que no volia ferme mal, etc... tot i axins segeix veninme d borde i vacilanme cada dia i fenme la vida imposible, cada dia estic mes malamen, quan estic a cole em comportu com si stiges be po a casa no faig res mes que starme assentat pensan en ella i ploran i sense ganes d fer res, ajudeume sisplau:(
InterPersonal

Hola Dimitri,
Em sap molt greu això que t'ha passat i que et sentis així. Les ruptures poden ser doloroses i sembla que tu ho estàs passant malament. Mira, per oblidar una persona i poder passar pàgina, és important distanciar-nos d'ella. La distància física ajuda molt, però no sempre és possible, oi? Doncs si us heu de veure diàriament, intenta no saber d'ella, no seguir-la a les xarxes socials, no demanar als amics què està fent... com menys sàpigues de la seva vida, millor.
Per altra banda, cal que puguis acabar de treure aquesta tristesa, és normal sentir-se malament quan hem perdut una persona important per nosaltres i és molt sa poder-ho expressar. Pots fer-ho plorant, dibuixant, escrivint... busca maneres on tu puguis expressar la teva ràbia, la teva por i la teva tristesa. Veuràs que et sentiràs molt millor!
A part d'això, també és molt important que estiguis amb la gent que t'estimes i t'estimen. Passa estones amb els teus amics, fes alguna cosa en família, busca aficions per compartir amb altres... (pots fer una llista petita de coses que t'agradaria fer, així tens per on començar)
Veuràs com mica en mica deixarà de fer-te mal i començaràs a disfrutar de veritat de les altres coses!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat