Tinc molta por
Hola!
Últimament m'ho estic passant molt malament i tinc molta por.
Ja fa 2 anys o així que vaig començár a veure'm hiper gorda i vaig intentar fer dieta o menjar menys. Fins que es va tornar una obssesió, moltes vegades he provat de vomitar perquè em sentia fatal am mi mateixa.
No sé si això és greu o no, `però estic molt asustada perquè a vegades sense pensar-m'ho intento castigar-me a mi mateixa i em tallo am la cutxilla.
Bua es super dur escriure això però esq nose si me de preocupar o només són paranoies que tinc ara que sóc adolescent i després ja acceptaré el meu cos.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que estàs preocupada i que portes un temps passant-ho malament. Tot i que l'adolescència és una època en la que les emocions van amunt i avall, un es troba "raro" a vegades, etc. això que t'està passant no és normal, ni els talls ni els vòmits provocats. Tot això ens està indicant que hi ha alguna cosa que no va bé i que necessites ajuda per posar-te bé. El millor que pots fer és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant. Sé que pot costar fer-ho, però ho has de fer. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Potser al principi s'espanten o s'enfaden, però t'ajudaran en tot el que puguin. Molts petons!!