Enamorada per complet :( URGENTTT!!
Hola, ja fa temps que us vaig esceiure dient el problema q tinc... perq ja no se que fer..
Buenu al estiu vaig coneixer a un noi a la piscina i ell es va enamorar de mi, i quan dic enamorar es enamorar! però jo no estaba preparada per una relacio i li vaig dir q no, i quan hem va intentar fer un peto ps li vaig fer la "cobra" i en fi a qui no li ha passat?.. pero esq el problema no es aquest, esq ara ell te novia i ja porten un més i l'altre dia vaig quedar amb ell (te la meva edad) i jo ja notava fa cm un mes q ell m'agradava pero esq ara ja s'emescapa d les mans, no paraba de pensar "p**** ganes de donarli un peto" i esq no hem puc resistir, no m'agrada x una estona si no que realment m'he enamorat, i si ara ell hem diu q no? :''( se que tinc q esperar fins q estigui "lliure" pero no puc, quasi no puc conçentrar-me a classe.
Helppp!!! Petonets adolescents <3
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Les relacions humanes són sovint, més complicades del que voldríem. Quan sabem que hi ha alguna persona a qui agradem, ens fa sentir molt bé! Però quan aquesta persona comença a fixar-se en algú altre o a sortir amb ella.... la nostra reacció sol ser sovint de gelosia! i això no vol dir que n'estiguem enamorats, sinó que ens agrada tenir algú que ens "vagi al darrere" per dir-ho d'alguna manera, perquè ens fa sentir bé, atractius i valuosos.
T'animo a que et preguntis si realment t'agrada aquest noi, què és allò que el fa especial?
En cas que realment n'estiguis enamorada, ara mateix ell no pot correspondre't, per molt mal que et faci. La seva relació evolucionarà, pots quedar-te esperant què passa, o pots decidir oblidar-lo ell i començar a passar pàgina.
Una abraçada!
www.consultajove.cat