Discoteca
Hola! Aquesta consula no es sobre psicologia, ni sobre sexualitat, ni sobre alimentació, eés sobre la discoteca. Volia saber com es va vestida a una discoteca, per lligar, no vull anar com una "fulana"... També volia saber com em puc pentinar sense que s'em veguin les orelles. I com puc lligar, aixo ´s el que més em preocupa...
Espero que hem pogeu ajudar! Moltes Gràcies.
InterPersonal

Bona tarda Laia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
A la discoteca has d'anar vestida de la manera en la qual tu et sentis bé. Quan ens sentim bé amb nosaltres mateixos ho transmetem a la resta de la gent. Busca alguna roba que t'afavoreixi, un color amb el qual et sentis a gust! Parla amb la teva mare o amb les teves amigues i que t'aconsellin de com et veuen millor! Però insisteixo, el més important és que tu et sentis còmode i guapa, d'aquesta manera ho podràs transmetre a la resta de la gent.
Pel que dius del cabell jo et recomano que et deixis el cabell suelto si no vols que se't vegin les orelles. És la millor manera!! Però no pateixis, dins d'una discoteca no crec que ningú es fixi en com tens les orelles.
El més important per lligar, encara que sembli que és massa fàcil, és gaudir i passar-s'ho bé! Pensa en qui et fixaries més tu? En una persona que està avorrida i amb vergonya? O amb una persona riallera que està ballant i passant-s'ho bé? Si hi ha algun noi que t'agrada t'hi pots apropar a parlar, a veure si va bé! Moltes vegades el secret està en la naturalitat!!
www.consultajove.cat