ODIO LES MEVES CAMES
Holaa! Hem dic Lucia i tinc 14 anys des de que hem va baixar la regla les meves cames son una mica més amples i això no m'agrada res, es més, les odio. Tinc molt complex per les meves cames però per la resta del meu cos no en tinc i tothom hem diu que estic bé però jo no estic satisfeta. Sóc ballarina des de els 5 anys i no hem sento bé amb el meu cos hem veig grassa comparada amb les altres noies del meu grup de ball i potser pesem el mateix i totes aquestes coses però jo necessito un canvi... Hem podies donar algun consell i passar-me alguna rutina per tonificar tot el meu cos? Moltes gracies! Petons.
Sara Bujalance

Hola Lucia! A les teves cames no els hi passa res de dolent, al contrari, el que han fet és prendre la forma pròpia del cos femení. Les dones ens caracteritzem per tenir pit i cuixes amples, de la mateixa manera que els nois es caracteritzen per tenir una esquena ampla i pèl i barba. Així que les teves cames tenen la forma que biològicament han de tenir. Si les altres noies de la teva edat encara no les tenen, les tindran més endavant. El millor que pots fer per sentir-te bé amb tu mateixa és "reconciliar-te" amb les teves cuixes, que estan bé com estan i valorar-te positivament en lloc de ser tan autoexigent. A més, pots fer ballet tinguis el cos que tinguis i el més important per a que puguis fer bé ballet és tenir salut i estar en forma, i per a estar-ho el que has de fer és menjar de tot, variat i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària. Així estaràs en forma i t'asseguraràs el pes idoni pel teu cos. Pel que fa a l'esport, no cal que en facis més, amb el ballet que practiques ja n'hi ha prou. La resta del temps aprofita-la per passar-ho bé sortint amb els amics, amb nois, o fent el que t'agradi (a part del ballet). Molts petons!!