URGEEEENNNT!!!!!.........
Hola,
Fa una mica, que la meva millor amiga, em va obrir per whats i em va començar a dir que no serveixo per res, que no soc una bona amiga, una puta falsa, una sidosa falsa, etc.
Ella ja fa com 2 anys que no menja be, menja malament, perque em va comentar que es veia gorda i que vomitava, i cada vegada esta mes prima.
Potser que quan esta amb la autoestima per terra digui varvaritats que no son veritats?
Perque jo sempre he estat al seu costat, fos pel que fos, defensant-la i ajudant-la amb tot el que he sapigut i poder.
Estic molt dolguda.
Que faig? pero no vol saber res de mi.
Gracies.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que et sentis malament amb aquesta situació, sempre és dur que una amiga et digui aquestes coses i més si és sense motiu aparent. Has provat de parlar amb ella? De dir-li que no entens el perquè dels seus missatges?
Sí que pot passar que quan una persona es troba malament, està baixa de defenses i/o dèbil pugui estar més irritable i estar més a la defensiva. Saps si hi ha algú que estigui al corrent de la situació que la teva amiga està vivint? Si fa dos anys que no menja bé i vomita seria molt important que algun adult ho sabés per poder ajudar-la.
Intenta parlar amb ella, si ara no vol, deixa passar una mica el temps, a veure si més endavant podeu tenir una conversa i pots explicar-li com t'has sentit de dolguda amb les seves paraules.
Molts ànims!
www.consultajove.cat