DESESPARAT
Bones, nose si el final us vaig fer aquesta pregunta o no, però us la torno a fer per si de cas. Veureu, jo sóc un noi que no lligo, no sóc un noi gaire atractiu, i a part medeixo 1'55 m, i crec que això no m'ajuda gaire a la hora de lligar, ja que amb els meus amics, si coneixem ties, doncs elles sempre es fixen amb ells perquè són més alts, i això em fot molt, ja que per aquest fet encara és l'hora de que m'hagi de liar. Ja ser que una de les respostes que potser em donareu és: a cadascú li arriba el seu moment, no t'hi capfiquis. Doncs ja intento no capficarm-mi, però cada vegada noto que tinc més necessitat de liar-me amb alguna tia. I el problema és que no en trobo que es vulguin liar amb mi.... Sisplau, doneume algun consell, sobre ties o qualsevol cosa relacionada amb l'escrit que us he fet. Ajudaume sisplau.
InterPersonal

Bon dia cfp1998,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per la teva consulta.
Entenc que quan hi penses molt et capfiquis amb el tema i que hi hagi dies en els quals sentis que tens molta necessitat de liar-te amb una noia.
És cert el que dius, a tothom li arriba el seu moment! Entenc que això no sigui un consol per tu, però sí que has de tenir-ho molt present per no desesperar-te més del compte!
A veure, anem per passos, si dius que quan sortiu les noies es fixen més en els teus amics, hauràs de buscar una nova estratègia, potser hauràs de seduir-les amb altres armes que segur que tens, com per exemple: la simpatia, fer-les riure, parlar amb elles... a les noies ens agraden aquest tipus de nois. Para a pensar estratègies, segur que les trobes!
Molta sort!!
www.consultajove.cat