el vull oblidar
hola! tinc un problema... vaig sortir amb un noi 3 anys més que jo durant sis mesos però ara que ho em deixat el continuo necesitant però vull oblidar-lo. amb ell he descobert moltes coses, es el meu primer amor, totes les meves amigues m'han dit que es un idiota i que l'oblidi ja perque nomes m'ho fa passar malament. siusplau dona'm consells per oblidar-lo. mersi(:
InterPersonal

Hola be young! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs em sembla perfecte que hagis pres aquesta decisió! Aquestes decisions a vegades s'han de prendre amb el cap i no amb el cor! Si et fa mal la seva actitud, s'ha d'acabar perquè necessites protegir-te i mirar endavant! El que sent el cor a poc a poc desapareixerà! El primer pas ja l'has fet prenent la decisió. Ara et díria que t'allunyis de qualsevol cosa relacionada amb ell: mirar el facebook, el watsupp, intenta no coincidir massa amb ell, etc!! Posa durant un temps distancia amb aquests temes. Oblidar a algu requereix distancia i temps!! A l'hora, munta't un bon dia a dia sense ell. Pensa cada dia què fer aquell mateix dia per cuidar-te a tu i a les teves amigues i amics que si valen la pena!! I fes coses que et facin sentir bé: escolta música, balla i canta, surt amb ñels amigues, comença o practica l'activitat que t'agradi, etc. Endavant! Està a les teves mans! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga