Millor Amiga Ajudaaaaaaaaaaa!!!!
Mireu, aquest novembre vam anar a unes colònies a Navarra amb l'institut. Vaig anar amb molts amics i la meva millor amiga. Som com germans però fa temps que vaig començar a enamorar-me però sóc molt tímid no li volia dir per si tot es tornava incòmode. A les colònies un amic meu (que també li agradava la meva amiga) li volia demanar sortir. L'endemà, ella també em va dir que li agradava el meu amic i jo, desitjant felicitat als dos els vaig fer de "celestina". Al principi estava molt content perquè ella estava feliç i ell també, però ara he començat a trobar-me incòmode i una mica gelós. Ara no li puc dir que m'agrada perquè si s'enterés s'enfadaria amb mi i ara està molt feliç amb ell (avui fa 1 mes) i prefereixo esperar a que trenquin però sóc molt tímid i si les coses no funcionen estarem incòmodes els dos i si surto amb ella el meu amic.
Ajudeume si us plaaaaaaau!!!
InterPersonal

Hola Treserras30,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És molt normal el què et passa! Quan ens trobem al mig d'una relació, és complicat que algú no en surti perjudicat i sembla que ara mateix qui està patint ets tu.
Així que la meva recomanació és que et protegeixis una mica. Potser no vols explicar-li què et passa, però sí que aniria bé que poséssis una mica de distància. Separa't una mica d'ells, comença a anar amb altres amics i ocupa la teva ment amb altres coses. Sé que és difícil el què et demano, però ara és moment de cuidar-te i vivint la seva relació tan de prop, et serà complicat portar-ho bé.
Una abraçada!
www.consultajove.cat