dormir.. :S
Hola,
Mireu jo stik amb una noia de 22 anys i passa que ja fa temps k ella dorm molt malament pero molt no descansa casibe gens xk sempre te son, ella treballa de nits perro acostuma a dormir tot el mati i sino a la tarda pero tot i aixo no descansa, laltre dia es va adormir mentres teniem skype i la vaig cridar un moment i es va despertar de seguida per tant vaig adonarme que no tenia un son profund i que no descansava be,.. ella em va dir k abans ja shavia pres alguna cosa per dormir i que res po k encara mes abans ja podia caure la casa que ella dormia.. em te vastant preucupat... hi ha alguna cosa que la pugui ajudar a dormir o que lajudi a no tenir tants nervis i descansi... si sabeu dalguna cosa agrairia que m ho diguesiu xk vull que ella dormi i descansi.. realment stik preucupat..
Gracies!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc la teva preocupació! Quan una persona no pot descansar correctament, se sent cansada tot el dia, pot tenir aquests atacs de somnolència i també li acaba afectant al seu estat d'ànim.
Heu anat al metge? Us recomano que feu una visita al metge de capçalera i li expliqueu la situació. Ell valorarà si cal fer algun tractament o no. Però crec que és bo que acudeixi en algun especialista. Llavors, juntament amb el metge, que decideixi si vol fer un tractament farmacològic o psicològic, o un combinat. Però no pot seguir així!
Una abraçada! Espero que hi pugueu posar remei aviat!
www.consultajove.cat