Pes... :(
Bona tarda.
Aquesta es la meva situacio: Tinc 14 anys i dec fer 1'56 d'altura i peso 63... Veig que peso molt i que hi han nenes de la meva mateixa estatura que pesen 50 i fins i tot menys... M'agradaria saber quin es el pes ideal si fas 1'56 i que puc fer per aprimar, desde que veig que peso molt he perdut la gana nose si es per aixo o no... I ja he estat de regim i tampoc res...
Gracies:)
Sara Bujalance

Hola Je! No t'amoinis pel teu pes perquè estàs bé!. A més, pensa que no hi ha un pes ideal concret, sinó que el pes és algo molt complexe que depèn de moooltes coses: genètica, estil de vida, edat, estat de salut, activitat física, etc. I mai es tracta d'un número concret, sinó que és tota una franja que va d'un mínim a un màxim recomanats. I també has de tenir en compte que en persones menors d'edat no es té mai en compte perquè encara esteu en edat de creixement i, per tant, el vostre cos ha de canviar. El que has de fer per mantenir un bon no és fer règim (no serveix de res, i sovint fa engreixar en lloc d'aprimar a mig/llarg plaç), sinó que has de menjar equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. I sobretot recorda que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és indispensable acceptar-nos tal i com som. MOlts petons!!