SOS!!!! :(
Hola, em dic Laia i tinc 17 anys.
Mai m'he liat amb ningú, encara que he tingut oportunitats...i em veig bastant 'endarrerida' amb el tema i això em preocupa.
És a dir, no sé si hauria d'espavilar o que...ara sovint parlo amb un noi que em diu de quedar
i tal pero jo no estic segura de si em ve de gust quedar amb ell, la veritat, perque des de farà un parell o tres de mesos m'he fixat amb un noi que m'agrada bastant pero te gustos molt peculiars en les noies: amb piercings, tatuatjes, cabells de colors, etc.
Jo no sóc el seu prototip per a res i ell està mig penjat d'una noia que sí que es aixi, per lo qual jo tampoc m'atreveixo a dir-li res (encara que no li agradés aquesta noia tampoc m'hi atreviria..)De totes maneres, sempre que parlem ens ho passem bé i acabem rient, és a dir, tenim una bona relació.
Jo no em veig amb cor de quedar amb algu que no em fa especial ilusió perque no ho veig necessari, i més si m'agrada una altra persona, però clar, la persona que m'agrada té el cap en algú altre...tampoc l'hauré d'esperar eternament i algún dia hauré de tenir algo amb algú!
Em podries donar algún consell? Que hauria de fer?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Laia,
Gràcies per escriure'ns! Jo també em dic Laia! i sóc psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et sentis així, que sentis que estàs "endarrerida", però no és així. Tots necessitem el nostre ritme, el nostre temps i també el nostre moment.
El que et proposen pot ser temptador, però m'agradaria que pensessis com et sentiràs després d'això. Et sentiràs bé si t'emboliques amb algú que no t'agrada només per poder-ho fer? Tu et coneixes i saps si t'afectarà o no.
Crec que ets una noia que es coneix molt bé a sí mateixa, així que fes cas del teu instint. No tinguis pressa, deixa que passi el que hagi de passar i, sobretot, disfruta dels moments! Si et sents còmode, endavant! Si tens dubtes... explora'ls!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat